Project injury Reaction (PiR) для Arma 3
This project adds different types of reaction on injury.
As well as the ability to first aid and drag the wounded.
All this works for player and AI.
- Knocking out weapon
- Knocking down helmet
- Cramps
- Crawls
- Loss of consciousness
Also possible transitions from one state to another.
If you are wounded and you can crawl, or if your weapon has been knocked out, then you need to move a certain distance, or wait a certain time to go to the next state.
To provide medical assistance, the button must be held until the end of the operation. Help as well as dragging can be done only when the player is in a state of unconscious. This condition is the end for any injury.
Not compatible with ACE3 medical system. Not planning at all. 200% out of 100% guys.
Stop asking pls, thank you.
In case of using this mod with ACE3 you need to use this version of ACE:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1974617455
FROM NOW AND BEYOND WE'LL IGNORE ANY POSTS ABOUT ACE COMPATIBILITY.
Mod discussion:
https://forums.bohemia.net/forums/topic/221537-project-injury-reaction/
________________________________________________________________________________
Это система, добавляющая различные типы реакций на попадания в юнита.
А также возможность оказания помощи и оттаскивания раненных.
Всё это работает и для игроков и для ИИ.
- Выбивание оружия
- Сбивание шлема
- Судороги
- Переползания
- Потеря сознания
[/list]
Так же возможны переходы из одного состояния в другое.
Если вас ранили и вы можете ползти либо если у вас выбили оружие, то нужно переместиться на определённое расстояние, либо выждать определённое время, для перехода в следующее состояние. Для оказания медицинской помощи необходимо удерживать кнопку до конца операции.
Перетаскивать или оказывать помощь можно только тогда, когда игрок находится в состоянии некондиции. Это состояние является конечным для любого ранения.
Не совместимо с ACE3 медициной. Совместимости в планах нет.
Работает с ACE3'ом если использовать эту версию ACE:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1974617455
Обсуждение на форуме:
https://forums.bohemia.net/forums/topic/221537-project-injury-reaction/
As well as the ability to first aid and drag the wounded.
All this works for player and AI.
Types of reaction:
- Knocking out weapon
- Knocking down helmet
- Cramps
- Crawls
- Loss of consciousness
Also possible transitions from one state to another.
Description of the mod's mechanics for players:
If you are wounded and you can crawl, or if your weapon has been knocked out, then you need to move a certain distance, or wait a certain time to go to the next state.
To provide medical assistance, the button must be held until the end of the operation. Help as well as dragging can be done only when the player is in a state of unconscious. This condition is the end for any injury.
All setting you can find in CBA mod menu
Not compatible with ACE3 medical system. Not planning at all. 200% out of 100% guys.
Stop asking pls, thank you.
In case of using this mod with ACE3 you need to use this version of ACE:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1974617455
FROM NOW AND BEYOND WE'LL IGNORE ANY POSTS ABOUT ACE COMPATIBILITY.
Mod discussion:
https://forums.bohemia.net/forums/topic/221537-project-injury-reaction/
________________________________________________________________________________
Это система, добавляющая различные типы реакций на попадания в юнита.
А также возможность оказания помощи и оттаскивания раненных.
Всё это работает и для игроков и для ИИ.
Варианты реакций:
- Выбивание оружия
- Сбивание шлема
- Судороги
- Переползания
- Потеря сознания
[/list]
Так же возможны переходы из одного состояния в другое.
Описание механики мода для игрока:
Если вас ранили и вы можете ползти либо если у вас выбили оружие, то нужно переместиться на определённое расстояние, либо выждать определённое время, для перехода в следующее состояние. Для оказания медицинской помощи необходимо удерживать кнопку до конца операции.
Перетаскивать или оказывать помощь можно только тогда, когда игрок находится в состоянии некондиции. Это состояние является конечным для любого ранения.
В меню CBA имеются настройки мода.
Не совместимо с ACE3 медициной. Совместимости в планах нет.
Работает с ACE3'ом если использовать эту версию ACE:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1974617455
Обсуждение на форуме:
https://forums.bohemia.net/forums/topic/221537-project-injury-reaction/